середу, 26 листопада 2014 р.

Майстер-клас. Рефлексія другого дня


  • Сьогодні спіймала себе на тому, що відволікаюсь, але в цей час прийшла ідея. Стосується вона діяльності учнів, яку можна описати як проектну. Якщо вийде гарний результат, я похвалюся в школі перед колегами.
  • До мене дійшло - форми оцінювання корисна річ! Хочеш заробити оцінку - зрозумій за що - і дій. Класно! Я обов'язково зроблю це з дітьми на уроках математики.
  • Мені дуже хочеться на початку теми, щоб вони склали перелік своїх навчальних цілей. Побачу, що з цього вийде.
  • Я була дуже вражена системою оцінювання, де за 70% ставиться оцінка 4. Думаю, що з моїми учнями такий підхід їх всіх зведе в могилу.
  • У мене бажання: хочеться зібрати всіх своїх вчителів і заставити їх робити хоча б щось з формування навичок 21 століття в учнів. Я не знаю ще як це зробити. Буду шукати момент та шляхи. А поки що робитиму це сама. Хоча, чесно кажучи, це складно.


SOS...
На жаль, я так і не почула про 5 цілей формувального оцінювання. Треба самій шукати по посібнику. 
Можливо хтось мені допоможе!


1 коментар:

  1. ЯК, не почули? А пам"ятаєте , ми робитли вправу з розрізними написами ( див. фото № 5 на вікі -сторінці тренінгу. Я не називала їх цілями, а зразу пояснила, чому вони називаються стратегіями. Якщо їх переформулювати на цілі . то , можливо вони звучатимуть так:
    1. З"ясувати НАВЧАЛЬНІ ПОТРЕБИ УЧНІВ
    2-4. Одночасно впродовж навчання : Формувати навички СПІВПРАЦІ, САМОСПРЯМУВАННЯ У НАВЧАННІ , МЕТАКОГНІТИВНІ ЗНАННЯ ( знання про мислення взагалі і про власне - зокрема, вчити учнів ВІДСЛІДКОВУВАТИ ВЛАСНИЙ ПРОГРЕС У НАВЧАННІ,
    5. Перевірка рівня досягнутих знань і навичок
    Про це є докладно на сайті з оцінювання за посиланням https://www-ssl.intel.com/content/www/ua/uk/education/k12/assessing-projects/strategies.html

    Як я рада, що Ви про це запитали, а то на тренінгу (майстер-класі) дуже вже "бігом" по цьому пройшлися.
    На все добре,
    з повагою,

    Ніна Д

    ВідповістиВидалити