вівторок, 25 листопада 2014 р.

Майстер-клас. День 1

День розпочався з вправи "Знайомство", на якій я дізналась про сильні сторони своїх колег, та "похвалилися" своїми досягненнями. З огляду на свою професію хотілось говорити довго та багато, але "краткость - сестра таланта".
Далі мова пішла про навчальні цілі. Зробили акцент, що вони повинні бути конкретними, вимірюваними та досяжними. Спробувала сформувати навчальні цілі для себе за пріорітетністю:
1. Оволодіти інструментами оцінювання для всіх 5 видів формуючого оцінювання.
2. Засвоїти методику розробки дослідницьких навчальних проектів.
3. Ознайомитися з поточним станом Бібліотеки оцінювання.

Пізніше питання про формування навчальних цілей було піднято знову, і ми всі знаходили вправи в Е-посібнику для формування навичок оцінювання.
Познайомились з сервісом Сасоо та створили карту проблем під час викладання на курсах. Я була в "синій групі" і нашим розділом були методичні проблеми.
Після смачного обіду вислухали зауваження до робіт наших курсантів. Я ретельно занотувала, що перевіряється. Сподіваюсь, що як перевіряти, зрозумію після 15-го  разу :).
Детально обговорювали вибір теми для створення дослідницького проекту. Ще раз переконалась, що правильно роблю, коли наполягаю, щоб вчителі обирали теми зі свого предмету, які пов'язані з життям учня. Зацікавив спосіб дослідницької діяльності, результатом якої є анотований список посилань.
Отримали домашні завдання, роздрукувала план своєї курсантки - піду опрацьовувати.

2 коментарі:

  1. Гарний опис нашого попередноього дня занять у Вас вийшов. Ще трохи — і він можне стати Вашою рефлексією.
    В ньому не варто перелік всього , що було, робити, а тільки те, що вразило, сподобалось, не сподобалося, викликало подив, роздратування тощо, саме у Вас.
    Я переписала частинку Вашої рефлексії зі словами “я”, яких у Вас малувато. Ось подивіться , як щиро вийшло і саме про Вас , а не про всіх.
    Було : Ще раз переконалась, що правильно роблю, коли наполягаю, щоб вчителі обирали теми зі свого предмету, які пов'язані з життям учня. Зацікавив спосіб дослідницької діяльності, результатом якої є анотований список посилань.
    Стало: Я з радістю ще раз переконалась, що правильно роблю, коли наполягаю, щоб вчителі обирали теми зі свого предмету, які пов'язані з життям учня. Мене особисто дуже зацікавив спосіб дослідницької діяльності, результатом якої є анотований список посилань.
    Спробуєте наступного разу? У Вас вийде!

    ВідповістиВидалити