четвер, 29 листопада 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія

Вже готовий учнівський блог. Продемострувала колегам на тренінгу.
Вислухала пропозиції та коментарі, які можуть допомогти  удосконалити учнівський приклад та  стратегію оцінювання.
Познайомилась з новим терміном скафолдінг (scaffolding - англ. – будівельне риштування, підпорки), який уперше був запропонований Джеромом Брюнером (Jerome Bruner), базується на теорії «зон найближчого розвитку» Л.Виготського. Цей термін використовується вчителями для того, щоб описати методи й інструменти, якими вони користуються при навчанні учнів для допомоги їм бути успішними при вирішенні завдань та проблем. Ця метафора дуже важлива й цікава в навчанні, тому що, як і при зведенні будинку, «зведення підпорок» – це надання такої дозованої підтримки навчанню учнів, яка допомагає їм рухатися вперед. Воно надається доти, доки учні не зможуть виконувати подібні завдання самостійно і незалежно від учителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар